Kaninen Der Så Gerne Ville Sove

Gør Det For Mor

spies_do_it_for_mom_siteJeg syntes fanme at Spies har ramt hovedet på sømmet med deres nye kampagne Do It For Mom. Det er godt nok modigt og ikke mindst originalt at lave en SÅ anderledes og humoristisk kampagne, med SÅ anderledes et tvist.

Man skal tænke på at alle reklamefilm er startet med en kreativ idé, der så er blevet fremlagt for en kreativ chef, der så har godkendt idéen og først derefter skal den præsenteres for kunden. Hvis kunden så ikke er tilfreds, ja så starter processen bare forfra. Normalt er der ALT for mange reklamer, der lider under, at det fra starten VAR en god idé, men efterfølgende er blevet amputeret så meget igennem processen af godkendelser fra diverse instanser at den til sidst kun er en sløj, sølle skygge af sit originale jeg.

På baggrund at dette, er jeg enormt positivt overrasket over Spies’ nye reklamefilm og kampagne, det er fanme sjovt at tage teten fra boligmarkedets forældrekøb over i rejsebranchen, for at skabe større chance for lidt erotik og dermed et muligt afkast af fremtidige potentielle børnebørn. Det bedste ved det hele er faktisk, at reklamen er baseret på faktuelle tal, om at vi ikke laver nok børn og det syntes jeg faktisk er ret så interessant at kunne vende til en kommerciel vinkel,  læs selv her:


I hverdagen dyrker vi i gennemsnit sex 2 gange om ugen, men på ferier får den ekstra gas, og gennemsnittet stiger til 3,1. For de unge mellem 18 og 25 år rammer gennemsnittet 4,6 på ferier mod 3,0 gange på en almindelig uge, mens de 40 til 45-årige må nøjes med 2,6 mod 1,7 på en almindelig uge.


24 % af dem, hvis partner dyrker motion angiver, at deres partner er væsentligt mere attraktiv, efter han/hun har dyrket motion. 28 % angiver, at partneren er en smule mere attraktiv efter motion.


32 % af dem, der dyrker motion på en almindelig uge, angiver, at fysisk aktivitet giver dem mere lyst til sex. Især gælder dette for mænd (34 %) og for unge mellem 18 og 25 år (37 %).


Til gengæld svarer 45 % at de gerne så, at deres partner dyrkede mere motion. Det er især mændene, der mener, at deres bedre halvdel burde komme i gang (52 %).


28 % af dem, der dyrker motion på en almindelig uge, har haft sex umiddelbart efter, at de har dyrket motion eller sport. Dette gælder især for mænd (35 %) og for de unge mellem 18 og 25 år (41 %).


Gør mig en STOR tjeneste og kom med din mening om reklamen, se den hele og giv mig et kort eller langt svar – du kan se filmen lige under billedet af den triste mormor..
spies-travel_do-it-for-momStakkels mormor, hvad skal hun dog gøre for at få nogle børnebørn, Spies har svaret..

Sponsoreret af Spies

Sort tøj. Lyst sind. Varmt hjerte.

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort.

 

Næste indlæg

Kaninen Der Så Gerne Ville Sove